Saturday, October 4, 2014

Τα τρόφιμα που βοηθούν στη πρόληψη και καταπολέμηση του διαβήτη

which foods prevent diabetesΠοιες τροφές βοηθούν στη μάχη κατά του διαβήτη...



Αν είσαι διαβητικός τότε θα πρέπει να γνωρίζεις τις παρακάτω υπερτροφές που θα βοηθήσουν το διαιτολόγιο σου.

Είναι πολύ χρήσιμα στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στο κάψιμο λίπους και έχουν πολλά επιπλέον οφέλη για την υγεία.

1. Κανέλα
Αυτό το μπαχαρικό έχει αποδειχθεί από πολλές μελέτες ότι βοηθά στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Τα άτομα με διαβήτη τύπου 2 που έχουν καταναλώσει κανέλα καθημερινά, μείωσαν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους κατά 30 τοις εκατό. Η κανέλα μπορεί επίσης να μειώσει τα τριγλυκερίδια, τη LDL χοληστερόλη και τα συνολικά επίπεδα χοληστερόλης μέχρι και 25 τοις εκατό. Ο κύριος λόγος για όλα αυτά είναι το χρώμιο, ένα ιχνοστοιχείο που ενισχύει τις επιδράσεις της ινσουλίνης, και τα αντιοξειδωτικά που συγκεντρώνουν όλες τις ελεύθερες ρίζες στο αίμα.

2. Βρώμη
Η βρώμη δεν μπορούμε να πούμε πως συγκαταλλέγεται στις υπερτροφές αλλά μπορεί βοηθήσει να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2. Έχει υψηλές ποσότητες μαγνησίου, το οποίο βοηθά τη χρήση της γλυκόζης στο σώμα και την σωστή έκκριση της ινσουλίνης. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως περιέχουν φυτικές ίνες, θρεπτικά συστατικά, και αντιοξειδωτικά που βοηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να παραμένουν σταθερά.

3. Γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες είναι πραγματικοί σούπερ ήρωες με ικανότητες στο να μειώνουν τις μετρήσεις HbA1c και τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.
Περιέχουν επίσης κάποιους τύπους αντιοξειδωτικών που πιστεύεται ότι έχουν αντιφλεγμονώδης, αντι-οιικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες.

4. Λάχανα
Λαχανικά όπως το λάχανο και οι λαχανίδες είναι εξαιρετικές πηγές βιταμίνης C και άλφα-λιποϊκού οξέως (ALA), ένα ιχνοστοιχείο που βοηθά το σώμα να χειρίζεται το άγχος. Το καλύτερο για τους διαβητικούς; Το ALA βοηθά επίσης στη μείωση του σακχάρου του αίματος και μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των νεύρων που έχουν καταστραφεί από διαβητική νευροπάθεια.

5. Μπρόκολα
Το μπρόκολο περιέχει ένα συστατικό που ονομάζεται σουλφοραφάνη που προκαλεί πολλές αντι - φλεγμονώδεις διεργασίες που βελτιώνουν τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και προστατεύουν τα αιμοφόρα αγγεία. Η σουλφοραφάνη βοηθά επίσης τους φυσικούς μηχανισμούς αποτοξίνωσης του σώματος, παράγει ένζυμα για να μετατρέψει επικίνδυνες τοξίνες σε ουδέτερες ενώσεις.

6. Ελαιόλαδο
Μια διατροφή πλούσια σε ελαιόλαδο βοηθά στη μείωση του κινδύνου του διαβήτη τύπου 2 σε ποσοστό 50 τοις εκατό, σε σύγκριση με μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά. Εκτός του ότι είναι μια εξαιρετική πηγή που προάγει τα καλά υγιή λίπη, το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές θρεπτικές ουσίες. Το ελαιόλαδο μπορεί να προστατεύσει τα κύτταρα σας και αποτρέπει την ανάπτυξη καρδιακής νόσου.

7. Κινόα
Η κινόα είναι πιο στενά συνδεδεμένη με το σπανάκι από ό,τι με το ρύζι, και σε αντίθεση με τα περισσότερα δημητριακά, η κινόα είναι μια πυκνή πηγή "πλήρης" πρωτείνης. Ένα από τα πιο πλούσια τρόφιμα σε φυτικές ίνες η κινόα βοηθά στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και να σας κρατήσει γεμάτους και χορτασμένους.

8. Καρύδια:
Τα καρύδια περιέχουν το πολυακόρεστο λιπαρό οξύ άλφα-λινολενικό, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη φλεγμονή. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ίνες, βιταμίνη Ε και άλλα φυτοχημικά που βρίσκονται στα καρύδια μπορούν να βοηθήσουν να σταματήσει και να αντιστρέψει την εξέλιξη των χρόνιων παθήσεων, όπως ο διαβήτης και πολλές άλλες.

9. Μαύρη σοκολάτα:
Η έρευνα δείχνει ότι οι θρεπτικές ουσίες στη μαύρη σοκολάτα μειώνουν την αντίσταση στην ινσουλίνη, τη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη, και ηρεμεί τη λιγούρα. Αυτό ισχύει μόνο για τη σκούρα σοκολάτα, η σοκολάτα γάλακτος έχει τα χαμηλότερα επίπεδα των ευεργετικών φλαβονοειδών και συχνά, περισσότερη ζάχαρη και λιπαρά.
       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...