Tuesday, December 10, 2013

5 τροφές που καταπολεμούν τον πονοκέφάλο

Δες ποιες τροφές σταματάνε τον πονοκέφαλοΔες ποιες τροφές σταματάνε τον πονοκέφαλο...







Οι πονοκέφαλοι ταλαιπωρούν 70 εκατομμύρια άτομα. Όταν χτυπά ο πόνος, δεν είσαι πάντα σε θέση να πάρεις ένα χάπι ή να χαμηλώσεις τα φώτα. Υπάρχει ένας ευκολότερος και πιο φυσικός τρόπος για να ανακουφιστείς, όπως τα τρόφιμα. Ας δούμε με ποιο τρόπο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους κοινούς πονοκεφάλους.


Hμικρανίες

Στην ημικρανία συχνά πονάει η μία πλευρά του κεφαλιού και μπορεί επίσης να σε κάνει ευαίσθητο στο φως ή να αισθανθείς ναυτία. Έρευνες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη Β2 ή Ριβοφλαβίνη βοηθά στην μείωση της συχνότητας εμφάνισης των ημικρανιών έως 48%. Η Ριβοφλαβίνη βελτιώνει το μεταβολισμό της ενέργειας του εγκεφάλου και τα κύτταρα των μυών του, προστατεύοντας και βοηθώντας τα να διατηρήσουν την ενέργεια τους. Περίπου 401 mg την ημέρα σε τροφές όπως κινόα, μανιτάρια cremini, σπαράγγια, ή ακόμα και ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, το οποίο είναι περίπου το 32% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης.



Ορμονικοί

Οι ορμονικοί πονοκέφαλοι είναι συνήθως στη μία πλευρά του κεφαλιού, όπως ακριβώς και οι ημικρανίες. Τα οιστρογόνα πιστεύεται ότι είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι γυναίκες έχουν περισσότερες ημικρανίες από τους άνδρες γιαυτό οι γυναίκες φαίνεται να έχουν πονοκεφάλους κατά τη διάρκεια ή λίγο πριν την πτώση των επιπέδων των οιστρογόνων. Το μαγνήσιο είναι πολύ χρήσιμο εάν είσαι επιρρεπής σε μηνιαίους πονοκεφάλους, και μετά από νεύρα. Προσπάθησε να πάρεις 455 mg μαγνησίου την ημέρα από τροφές όπως το σέσκουλο και το σπανάκι, τα οποία θα δώσουν σχεδόν το 42% των ημερήσιων αναγκών. Άλλες καλές πηγές είναι οι μπανάνες, οι  γλυκοπατάτες, το σουσάμι και οι ηλιόσποροι.






Ένταση

Εάν αισθάνεσαι σαν μια σφιχτή ζώνη να σφίγγει το κεφάλι σου, είναι πιθανώς πονοκέφαλος που σχετίζεται με την ένταση στους μυς στο λαιμό και πίσω από τους κροτάφους. Το συνένζυμο  Q10 είναι μια κύρια πηγή παραγωγής ενέργειας στο σώμα και είναι σημαντικό για υγιή αιμοφόρα αγγεία. Ως ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, υποστηρίζει τα μιτοχόνδρια, που σχετίζονται με τον πόνο στο κεφάλι. Επίσης, μπορεί να προστατεύσει το σώμα από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούνται από το στρες. Στόχευσε για 101 mg 3 φορές την ημέρα. Μπορείς να επιλέξεις αυγά, τόνο ή το σκουμπρί, το κουνουπίδι και το μπρόκολο.
 








Κρυολόγημα ή γρίπη


Όταν είσαι άρρωστος, το σώμα σου χάνει τα απαραίτητα άλατα και νερό, είναι εύκολο να αφυδατωθείς. Η αφυδάτωση είναι μια από τις κύριες αιτίες πονοκεφάλου. Κατανάλωσε μία έως δύο μερίδες πλούσιες σε νερό φρούτα όπως το γκρέιπφρουτ, καρπούζι, πεπόνι, φράουλες και ανανά με ένα τουλάχιστον γεύμα την ημέρα. Το πιο σημαντικό, μείνε ενυδατωμένος.




Το τσάι από βότανα καταπολεμούν τους πονοκεφάλους


Για αιώνες η ligusticum είναι μια παραδοσιακή κινεζική θεραπεία για τη καταπολέμηση της ημικρανίας. Η συνήθης δοσολογία ανέρχεται σε 350 έως  499 mg ημερησίως, ή μπορεί να ληφθεί ως τσάι, δύο ή τρία φλιτζάνια την ημέρα. Μπορείτε να βρείτε ligusticum online, σε καταστήματα τροφίμων σε γραφεία βελονιστών ή σε βοτανολόγους. Ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες το τζίντζερ έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χρόνια από τους Κινέζους για να θεραπεύσει τον πόνο. Για να φτιάξεις τσάι τζίντζερ, το βράζεις για δέκα λεπτά, στη συνέχεια σουρώνεις το νερό και το πίνεις σαν τσάι. Ή σε φακελάκια τσαγιού τζίντζερ διαθέσιμα σε καταστήματα υγιεινής διατροφής. Το δαμάσκηνο, η μέντα και το πράσινο τσάι σε χαλαρώνει και σε ηρεμεί από την ένταση. 


Βράζουμε πέντε αποξηραμένα δαμάσκηνα, μία κουταλιά της σούπας πράσινου τσαγιού και δύο κουταλιές της σούπας δυόσμο σε τέσσερα φλιτζάνια νερό για 10 λεπτά. Πιες τρία φλιτζάνια την ημέρα μέχρι να ανακουφιστείς από τον πονοκέφαλο.





Πηγή
       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...