Monday, September 23, 2013

Ξηροί καρποί για καλή υγεία

 Πως σχετίζονται οι ξηροί καρποί με τη καλή υγεία...



Χρήσιμα για τους ξηρούς καρπούς:


  •  Οι ξηροί καρποί είναι η πιο πλούσια και αξιοποιήσιμη πηγή πρωτεΐνης.
  •  Οι ξηροί καρποί συνδυάζονται ΜΟΝΟ με ωμές και βραστές σαλάτες ως πλήρες συμπυκνωμένο πρωτεϊνούχο γεύμα (βραδινό).
  •  Οι ξηροί καρποί περιέχουν φυτικά οξέα και αναστολείς ενζύμων, γι' αυτό θα πρέπει να μουσκεύουν για 8 - 12 ώρες (από το προηγούμενο βράδυ).
  •  Οι ξηροί καρποί θα πρέπει να τρώγονται πάντα ωμοί και ανάλατοι.
  •  Οι ξηροί καρποί για να μην ταγκίζουν - οξειδώνονται, θα πρέπει να αγοράζονται πάντα φρέσκοι (Σεπτέμβριο/ Οκτώβριο), στο τσόφλι τους και να φυλάσσονται στο ψυγείο ή σε σκοτεινό ντουλαπάκι της κουζίνας.
  •  Οι ξηροί καρποί θα πρέπει να τρώγονται μόνο φθινόπωρο και χειμώνα και σε ποσότητα μια - δύο χούφτες ημερησίως.
  •  Οι ξηροί καρποί δε συνδυάζονται ΠΟΤΕ με φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα. Προκαλούν ζύμωση, αέρια και φουσκώματα.
  •  Οι ξηροί καρποί συνδυάζονται μέτρια με όσπρια ή δημητριακά
  •  Οι ξηροί καρποί δεν πρέπει να τρώγονται ΠΟΤΕ από διαβητικούς και καρκινοπαθείς. Επιδεινώνουν την ασθένεια.
  •  Οι ξηροί καρποί θα πρέπει να αλέθονται από όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα πέψης και από όσους δεν έχουν γερά και υγιή δόντια.
  •  Οι ξηροί καρποί δεν πρέπει να τρώγονται ΠΟΤΕ ως πρωινό γεύμα ή σνακ
  •  Οι ξηροί καρποί δεν περιέχουν χοληστερόλη και βοηθούν όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα υπέρτασης, υπογλυκαιμίας, κατάθλιψης, μελαγχολίας, ατονίας, αδυναμίας, χοληστερίνη, τριγλυκερίδια.


* Ότι ισχύει για τους ξηρούς καρπούς, ισχύει και για τους σπόρους (ηλιόσπορο, κολοκυθόσπορο, λιναρόσπορο, σουσάμι, κουκουναρόσπορο)

Πηγή





       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...