Monday, November 20, 2017

10 εκπληκτικά οφέλη του κόκκινου κρασιού στην υγεία

health benefits of red wineΑς δούμε τα οφέλη που μπορεί να έχει το κόκκινο κρασί για την υγεία...



Όταν καταναλώνεται με μέτρο*, το κόκκινο κρασί μπορεί να έχει μερικά εκπληκτικά οφέλη για την υγεία. Αν αναρωτιέστε τι ακριβώς κάνει αυτό το μαγευτικό ποτήρι κρασιού, ελέγξτε αυτά τα 10 εκπληκτικά οφέλη για την υγεία.




1. Αντιμετωπίζει τις ελεύθερες ρίζες.

Οι ελεύθερες ρίζες είναι παντού και δεν είναι καλές. Μερικά από τα αντιοξειδωτικά στο κόκκινο κρασί βοηθούν στην καταπολέμηση των βλαβών που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

2. Μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις αδύνατος.

Υπάρχει μια ουσία στο κόκκινο κρασί που λέγεται piceatannol (C14H12O4) που θα μπορούσε να εμποδίσει την ανάπτυξη ορισμένων λιποκυττάρων. Αυτή η ένωση επίσης αντιμετωπίζει τα λιπώδη κύτταρα κατά τη διάρκεια της μεταβολικής διαδικασίας, οπότε ίσως να βοηθάει στην απώλεια βάρους.

3. Διαχειρίζεται το διαβήτη.

Το κόκκινο κρασί μπορεί στην πραγματικότητα να ενσωματωθεί σε ένα σχέδιο διαβητικής διατροφής λόγω των οφελών του στην υγεία. Βοηθά πραγματικά στο να αποτρέψει τα υψηλά επίπεδα της αρτηριακής πίεσης σε άτομα με διαβήτη τύπου 2.

4. Μειώνει τη χοληστερόλη.

Το κόκκινο κρασί μειώνει πραγματικά την κακή χοληστερόλη, η οποία είναι καλά νέα για την καρδιά σου! Είναι επίσης πραγματικά καλή είδηση για την αρτηριακή σας πίεση, ακόμα ένας λόγος για να πιείς ένα ποτήρι και να απαλλαγείς από το στρες.

5. Διατηρεί το μυαλό σου κοφτερό.
Η ρεσβερατρόλη, η οποία βρίσκεται στο κόκκινο κρασί, μπορεί να βοηθήσει να κρατήσεις τη μνήμη σου κοφτερή! Πιάσε ένα Sudoku και ένα ποτήρι κρασί αν θες να γυμνάσεις το μυαλό σου.

6. Δίνει ώθηση στην υγεία της καρδιάς.

Τα αντιοξειδωτικά και οι δραστικές ενώσεις που βρίσκονται στο κρασί βοηθούν- με μέτρο πάντα - στη προωθήση μιας υγιούς καρδιάς. Και τα δύο κάνουν εκπληκτικά πράγματα για την καρδιά, όπως η ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, η πρόληψη του άγχους ακόμη και στη μείωση των φλεγμονών.

7. Καταπολεμά το κρύωμα.

Ένα από τα πιο εκπληκτικά οφέλη ου κόκκινου κρασιού για την υγεία είναι ότι μπορεί πραγματικά να αποτρέψει το κρύωμα. Τα αντιοξειδωτικά στο κόκκινο κρασί θα καταπολεμήσουν τη μόλυνση και θα σε προστατεύσουν από τις δυσάρεστες ελεύθερες ρίζες που απειλούν να σε αρρωστήσουν.

8. Θα μπορούσε να αποτρέψει τον καρκίνο.

health benefits of red wineΈνα ποτήρι κόκκινο κρασί λίγες φορές την εβδομάδα θα μπορούσε ενδεχομένως να "λιμοκτονήσει" τα προκαρκινικά κύτταρα. Άλλος ένας λόγος να απολαύσεις ένα ποτήρι μετά από μια κουραστική μέρα!

9. Θα μπορούσε να αποτρέψει τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Οι έρευνες δείχνουν ότι η ενσωμάτωση του κόκκινου κρασιού - σε συνδυασμό με τη μεσογειακή διατροφή - θα μπορούσε να μειώσει την πιθανότητα να αναπτύξεις γνωστική δυσλειτουργία κατά περίπου 28%.

10. Καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Ναι, αυτό το ποτήρι κόκκινο κρασί θα σε κάνει λίγο νυσταγμένο. Αλλά θα σου δώσει και έναν καλύτερο ύπνο! Έτσι, την επόμενη φορά που χρειάζεσαι μια μικρή ώθηση για να σε πάρει ο ύπνος , δοκίμασε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.

*Η κατανάλωση με μέτρο κόκκινου κρασιού έχει αποδειχθεί ότι έχει οφέλη για την υγεία. Αυτό οφείλεται κυρίως στην υψηλή περιεκτικότητα σε ισχυρά αντιοξειδωτικά.

Η αλκοόλη του οίνου πιστεύεται επίσης ότι συμβάλλει σε μερικά από τα οφέλη της μέτριας κατανάλωσης κρασιού.

Η ρεσβερατρόλη στο κόκκινο κρασί προέρχεται από τη φλούδα των σταφυλιών που  χρησιμοποιούνται για το κρασί. Επειδή το κόκκινο κρασί ζυμώνεται με φλούδες σταφυλιών περισσότερο από το λευκό κρασί, το κόκκινο κρασί περιέχει περισσότερη ρεσβερατρόλη.

Απλά το να τρώς σταφύλια ή να πιείς χυμό σταφυλιών, μπορεί να είναι ένας τρόπος για να πάρεις ρεσβερατρόλη χωρίς να πιείς αλκοόλ. Οι χυμοί από κόκκινο και μοβ σταφύλι μπορεί επίσης να έχουν μερικά από τα ίδια οφέλη για την καρδιά αντί να πιείς κόκκινο κρασί.

Άλλα τρόφιμα που περιέχουν ρεσβερατρόλη είναι: τα φιστίκια, τα φασόλια, τα βατόμουρα και τα κρανμπερι. Δεν είναι ακόμα γνωστό πόσο ευεργετική είναι η βρώση σταφυλιών ή άλλων φαγητών σε σχέση με τη πόση κόκκινου κρασιού όσων αφορά στη προαγωγή της υγείας της καρδιάς. Η ποσότητα ρεσβερατρόλης στα τρόφιμα και το κόκκινο κρασί μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό.

Εάν έχεις ερωτήσεις σχετικά με τα οφέλη και τους κινδύνους του αλκοόλ, μίλησε με το γιατρό σου για συγκεκριμένες συστάσεις για εσένα.

Να σημειώσουμε πως η κατανάλωση υπερβολικού αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο για:


Διαταραχές του ήπατος και του παγκρέατος
Συγκοπή
Υψηλή πίεση του αίματος
Ορισμένα είδη καρκίνου
Εγκεφαλικό
Ατυχήματα, βία και αυτοκτονίες
Αύξηση βάρους και παχυσαρκία

Αποφύγετε εντελώς το αλκοόλ εάν:


Είναι έγκυος
Έχεις ένα προσωπικό ή ισχυρό οικογενειακό ιστορικό αλκοολισμού
Έχεις νόσο του ήπατος ή του παγκρέατος που σχετίζεται με την κατανάλωση αλκοόλ
Έχεις καρδιακή ανεπάρκεια ή αδύναμη καρδιά
Παίρνεις κάποια φάρμακα ή μια ασπιρίνη την ημέρα

*Εάν πίνεις ήδη κόκκινο κρασί, να το κάνεις με μέτρο. Για τους υγιείς ενήλικες, αυτό σημαίνει:


Έως ένα ποτό την ημέρα για γυναίκες όλων των ηλικιών.
Έως ένα ποτό την ημέρα για άνδρες ηλικίας άνω των 65 ετών.
Μέχρι και δύο ποτά την ημέρα για άνδρες ηλικίας 65 ετών και νεότερους. Το όριο για τους άνδρες είναι υψηλότερο, επειδή οι άνδρες γενικά ζυγίζουν περισσότερο και έχουν περισσότερα του ενός ένζυμου που μεταβολίζουν το αλκοόλ από ό, τι οι γυναίκες.

Ένα ποτό ορίζεται ως:

355 χιλιοστόλιτρα ή ml μπύρας (12 ουγγιές)
148 ml κρασιού (5 ουγγιές)
44 ml απεσταγμένων αλκοολούχων ποτών 40 βαθμών (1,5 ουγκιές)



0 σχόλια:

Post a Comment

Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.
Αν δεν βλέπετε το σχόλιό σας μετά την καταχώρησή του, είναι επειδή περιμένει προέγκριση, μην το γράφετε δύο φορές.

       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...