Sunday, May 3, 2015

Ποιες ειναι οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές πριν τον ύπνο

what to to eat before sleep
Τι να φας και τι να αποφύγεις πριν πέσεις για ύπνο...










Ποια τρόφιμα βοηθούν για καλή ποιότητα ύπνου


  • Η τρυπτοφάνη είναι το μυστικό αμινοξύ που παράγει τη σεροτονίνη η οποία με τη σειρά της βοηθάει στη καλή ποιότητα ύπνου.
  • Προτίμησε να καταναλώσεις τροφές πλούσιες σε τρυπτοφάνη όπως φασόλια σόγιας, και κολοκυθόσπορους (πασατέμπο) οι οποίες περιέχουν αξιοπρεπείς ποσότητες τρυπτοφάνης!
  • Πρόσθεσε στη διατροφή σου μερικά δημητριακά ολικής άλεσης όπως ψωμί, κράκερ, ρύζι σε συνδυασμό με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως αυγά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα ή για τους vegan κινόα, φαγόπυρο, σπόροι chia, σόγια, φασόλια και ξηρούς καρπούς.
  • Τα τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες βοηθούν τα πλούσια σε τρυπτοφάνη τρόφιμα να απορροφηθούν από τον εγκέφαλο.
  • Δοκίμασε να φας κεράσια είναι φυσική πηγή μελατονίνης μια ορμόνη που βοηθά στις αυπνίες.
  • Το μαγνήσιο επίσης βοηθάει, τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μαρούλι,  σαλάτες, αλλά και το αβοκάντο.





Ποια τρόφιμα δε βοηθούν

  • Τροφές και ποτά που περιέχουν καφεΐνη, κράτησε τη πρόληψη της καφεΐνης σε 200-300 mg την ημέρα και απέφυγε τη κατανάλωσή της πριν πέσεις για ύπνο.
  • Αλκοόλ, σίγουρα 1-2 ποτηράκια κόκκινο κρασί σε κάνει να νιώθεις υπνηλία αλλά δε θα βοηθήσει και θα σου διαταράξει τη ποιότητα του ύπνου σου.
  • Απέκλεισε τις τροφές με υψηλά ποσοστά λιπαρών όπως πατατάκια, τα τηγανητά ή τα παγωτά, θα πρέπει να αποφεύγονται πριν τον ύπνο. Το λίπος παίρνει αρκετό χρόνο για να χωνευτεί.


Τι να προτιμήσεις

Καλό είναι να αποφύγεις τις μεγάλες μερίδες πριν την ώρα για ύπνο. Αν χρειαστεί να φας προτίμησε μικρές μερίδες. 

Προτίμησε:
  • Γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μαζί με δημητριακά ολικής άλεσης
  • Γιαούρτι με μισή μπανάνα ή/μαζί με μια κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένα καρύδια
  • Ποπ κορν με λίγο ελαιόλαδο

Πηγή

       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...