Ποιοι είναι οι πιο υγιεινοί συνδυασμοί φρούτων για χυμό

best fruits for your fruitjuice
Δοκίμασε τους καλύτερους συνδυασμούς φρούτων για τον πιο υγιεινό φρουτοχυμό...







Οι καλύτεροι συνδυασμοί φρούτων για χυμό:



Καρότο/τζίντζερ/μήλο: ενισχύει και καθαρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα

Μήλο/αγγούρι/σέλερι: προλαμβάνει το καρκίνο, μειώνει τη χοληστερόλη, εξαλείφει τις
στομαχικές διαταραχές,και το πονοκέφαλο.

Ντομάτα/καρότο/μήλο: βελτιώνει τη σύνθεση της επιδερμίδας, εξαλείφει τη κακή αναπνοή.

Bitter gourd/μήλο/γάλα: εξαλείφει τη κακή αναπνοή και μειώνει την εσωτερική θερμότητα του σώματος.

Πορτοκάλι/τζίντζερ/αγγούρι: βελτιώνει την υφή και την υγρασία του δέρματος, μειώνει την θερμότητα του σώματος.

Ανανάς/μήλο/καρπούζι: διαλύει τη περίσσεια αλάτων, τρέφει την ουροδόχο κύστη και τα νεφρά.

Μήλο/αγγούρι/ακτινίδιο: βελτιώνει την υγεία της επιδερμίδας.

Αχλάδι/μπανάνα: ρυθμίζει το ζάχαρο.

Καρότο/μήλο/αχλάδι/μάνγκο: μειώνει την θερμότητα του σώματος, εξουδετερώνει τη τοξικότητα, μειώνει την αρτηριακή πίεση και καταπολεμά την οξείδωση.

Πεπόνι/σταφύλι/καρπούζι/γάλα: πλούσια σε βιταμίνη C βιταμίνη Β2 αυξάνει τη δραστηριότητα των κυττάρων και ενισχύει το ανοσοποιητικό.

Παπάγια/ανανάς/γάλα: πλούσια σε βιταμίνη C, Ε, σίδηρο. Βελτιώνει την επιδερμίδα και τον μεταβολισμό.


Μπανάνα/ανανάς/γάλα: πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες, αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα.







       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Powered by Blog - Widget