Tuesday, September 9, 2014

Ποιοι είναι οι πιο υγιεινοί συνδυασμοί φρούτων για χυμό

best fruits for your fruitjuice
Δοκίμασε τους καλύτερους συνδυασμούς φρούτων για τον πιο υγιεινό φρουτοχυμό...







Οι καλύτεροι συνδυασμοί φρούτων για χυμό:



Καρότο/τζίντζερ/μήλο: ενισχύει και καθαρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα

Μήλο/αγγούρι/σέλερι: προλαμβάνει το καρκίνο, μειώνει τη χοληστερόλη, εξαλείφει τις
στομαχικές διαταραχές,και το πονοκέφαλο.

Ντομάτα/καρότο/μήλο: βελτιώνει τη σύνθεση της επιδερμίδας, εξαλείφει τη κακή αναπνοή.

Bitter gourd/μήλο/γάλα: εξαλείφει τη κακή αναπνοή και μειώνει την εσωτερική θερμότητα του σώματος.

Πορτοκάλι/τζίντζερ/αγγούρι: βελτιώνει την υφή και την υγρασία του δέρματος, μειώνει την θερμότητα του σώματος.

Ανανάς/μήλο/καρπούζι: διαλύει τη περίσσεια αλάτων, τρέφει την ουροδόχο κύστη και τα νεφρά.

Μήλο/αγγούρι/ακτινίδιο: βελτιώνει την υγεία της επιδερμίδας.

Αχλάδι/μπανάνα: ρυθμίζει το ζάχαρο.

Καρότο/μήλο/αχλάδι/μάνγκο: μειώνει την θερμότητα του σώματος, εξουδετερώνει τη τοξικότητα, μειώνει την αρτηριακή πίεση και καταπολεμά την οξείδωση.

Πεπόνι/σταφύλι/καρπούζι/γάλα: πλούσια σε βιταμίνη C βιταμίνη Β2 αυξάνει τη δραστηριότητα των κυττάρων και ενισχύει το ανοσοποιητικό.

Παπάγια/ανανάς/γάλα: πλούσια σε βιταμίνη C, Ε, σίδηρο. Βελτιώνει την επιδερμίδα και τον μεταβολισμό.


Μπανάνα/ανανάς/γάλα: πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες, αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα.







       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...