Friday, January 24, 2014

Αντικατέστησε τα παρακάτω τρόφιμα με πιο υγιεινά για υγεία

Greek yogurt
Πως να φας υγιεινά αντικαθιστώντας κάποια τρόφιμα...










Αντικατέστησε τα παρακάτω τρόφιμα με πιο υγιεινά για καλύτερη υγεία


Αντικατέστησε το ρύζι με κινόα, οι σπόροι κινόα περιέχουν 150% περισσότερες φυτικές ίνες και 100% περισσότερες πρωτεΐνες από το λευκό ρύζι!

Αντικατέστησε τη μαγιονέζα με μουστάρδα, η μαγιονέζα περιέχει ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά σε αντίθεση με τη μουστάρδα.

Αντικατέστησε τα αναψυκτικά με τσάι, ένα κουτάκι αναψυκτικό περιέχει άνω των 8 κουταλιών ζάχαρης. Το τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά και καθόλου ζάχαρη.

Αντικατέστησε τα φυτικά λάδια με λάδι καρύδας, το 60% των λιπαρών στο λάδι καρύδας είναι τριγλυκερίδια μεσαίας αλυσίδας (MCT) τα οποία βοηθούν στην απώλεια βάρους.


Αντικατέστησε τη κρέμα γάλακτος με γιαούρτι, η κρέμα γάλακτος έχει 227 % περισσότερες θερμίδες και 450 % λιγότερες πρωτεΐνες από το γιαούρτι.


Αντικατέστησε τα κρουτον με αμύγδαλα, τα αμύγδαλα έχουν τη διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης, τη τριπλάσια ποσότητα φυτικών ινών και το 1/3 των υδατανθράκων από τα κρουτον!

Αντικατέστησε τα πατατάκια με ποπκόρν, το ποπκορν έχει 9 φορές λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και το 1/3 των θερμίδων από τα πατατάκια.

Αντικατέστησε το αλεύρι με αλεύρι καρύδας, το αλεύρι καρύδας  περιέχει λιγότερους υδατάνθρακες και τα επίπεδα φυτικών ινών είναι 11 φορές υψηλότερα από το λευκό αλεύρι!

Αντικατέστησε τη ζάχαρη με στέβια, η στέβια είναι φυσικό προϊόν και δεν έχει καθόλου θερμίδες, υδατάνθρακες ή ζάχαρα.

Αντικατέστησε τη σοκολάτα με κομματάκια κακάο, τα κομμάτια από κακάο δε περιέχουν ζάχαρη ενώ έχουν 5 φορές περισσότερες φυτικές ίνες από τα κομμάτια σοκολάτας.

Αντικατέστησε το μαρούλι iceberg με μαρούλι romaine, το romaine μαρούλι έχει 17 φορές περισσότερη βιταμίνη Α και 4 φορές περισσότερη βιταμίνη Κ έναντι του iceberg.

Αντικατέστησε τη ranch dressing με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και μπαλσάμικο, η ranch dressing περιέχει πάνω από 20 συστατικά αμφιβόλου ποιότητας όπως το MSG ( όξινο γλουταμινικό νάτριο).

Αντικατέστησε τη τριμμένη φρυγανιά με σπόρους Chia, οι σπόροι Chia περιέχουν 19 φορές περισσότερες ίνες, 2 φορές περισσότερη πρωτεΐνη και επίσης 35 φορές λιγότερο νάτριο από τη τριμμένη φρυγανιά. 

Αντικατέστησε το αλάτι με αλάτι Ιμαλαΐων, το αλάτι Ιμαλαΐων περιέχει μεταλλικά στοιχεία και συστατικά στη φυσική τους ανεπεξέργαστη μορφή.

Αντικατέστησε το επεξεργασμένο φυστικοβούτυρο με βούτυρο αμυγδάλου, φυστικοβούτυρο περιέχει υδρογονωμένα φυτικά έλαια και σάκχαρα.

Αντικατέστησε τα ισοτονικά αναψυκτικά με νερό καρύδας, το νερό καρύδας περιέχει λιγότερο από τη μισή ποσότητα ζάχαρης και 16 φορές περισσότερο κάλιο από αυτά τα ποτά.

Αντικατέστησε τους χυμούς με νερό, οι χυμοί έχουν περίπου την ίδια ποσότητα σακχάρων όσο τα αναψυκτικά.

Αντικατέστησε το γάλα με αμυγδαλόγαλα, το γάλα περιέχει 6 φορές περισσότερη ζάχαρη από το γάλα αμυγδάλου.


Πηγή
       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...