Monday, July 1, 2013

9 τροφές που θα σε γεμίσουν ενέργεια

Ξέρεις ποιες είναι οι 9 σούπερ τροφές που θα σε γεμίσουν ενέργεια;...






Μπανάνες:
Ένα εξαιρετικό τρόφιμο για μετά τη προπόνηση. Η μπανάνα είναι ένας απλός υδατάνθρακας, αλλά και μια στιγμιαία πηγή ενέργειας. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή καλίου, μειωμένο επίπεδο καλίου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε σωματική αδυναμία. Τα σάκχαρα που βρίσκονται στη μπανάνα αφομοιώνονται γρήγορα και μετατρέπονται σε ενέργεια για το σώμα σας.Δες εδώ 7 τρόπους να χρησιμοποιήσεις τη φλούδα της μπανάνας και πως να καθυστερήσεις την ωρίμανση της.

Φακές:
Οι φακές πρέπει να είναι ένα βασικό μέρος της διατροφής σας. Είναι πλούσιες σε αμινοξέα, πρωτεΐνες, ανόργανα άλατα και βιταμίνες, και μπορεί να αντικαταστήσουν το ρύζι ή τα ζυμαρικά σχεδόν σε οποιαδήποτε συνταγή. Οι φακές είναι επίσης πλούσιες σε φυτικές ίνες που κρατά το στομάχι κορεσμένο και δεν επιτρέπει τα επίπεδα γλυκόζης να ανέλθουν στο υψηλότερο επίπεδο. Δώστε στη σαλάτα σας μια ώθηση ενέργειας, προσθέτοντας ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες φακές.

 Βρώμη:
Η βρώμη είναι μια από τις κύριες τροφές για την ενίσχυση της ενέργειας σας. Χωρίς βούτυρο και μαύρη ζάχαρη, το πλιγούρι βρώμης είναι ένας καλός σύνθετος υδατάνθρακας. Βοηθάει στον έλεγχο του επιπέδου της γλυκόζης του αίματος και επίσης κρατάει το στομάχι γεμάτο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης, έχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β που είναι γνωστό για τη βελτίωση των επιπέδων της ενέργειας του σώματος. Τούτου λεχθέντος, το πλιγούρι βρώμης θα προσθέσει σίγουρα περισσότερη ενέργεια για την ημέρα σας. Η βέλτιστη ώρα για να φας βρώμη είναι πριν από τις 11 π.μ.


Αυγά:
Ένα από τα είδη τροφίμων που πολλοί άνθρωποι υποτιμούν ως μια σημαντική πηγή ενέργειας είναι τα αυγά. Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, αμινοξέα και ωμέγα-3 απαραίτητων λιπαρών οξέων, τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των μυών, ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, τη δύναμη του εγκεφάλου και την ισορροπία των υγρών στο σώμα. Τα αυγά είναι επίσης ένα από τα κορυφαία τρόφιμα με υψηλό ποσοστό ενέργειας επειδή περιέχουν περισσότερα από 10 βασικά θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για το σώμα σας.

Καρύδια:
Τα καρύδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές φυτικών πρωτεϊνών. Συνήθως θεωρούνται ως η τροφή του εγκεφάλου, όχι μόνο λόγω της τσαλακωμένης εικόνας του κελύφου τους, αλλά και λόγω της μεγαλύτερης συγκέντρωσης των ωμέγα-3 απαραίτητων λιπαρών οξέων. Μια χούφτα καρύδια στην καθημερινή διατροφή σας, θα ενισχύσει σίγουρα τα επίπεδα ενέργειας. Τα καρύδια είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών, ασβεστίου που βοηθάει τα οστά, και πολλά άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει αποτελεσματικά και να έχει άφθονη ποσότητα ενέργειας.

Μαύρη σοκολάτα:
Οι πηγές ενέργειας δεν πρέπει να είναι άγευστες. Μια τέτοια καταπληκτική πηγή ενέργειας είναι η μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη με αντιοξειδωτικά. Επιπλέον, αποτελείται από καφεΐνη, η οποία είναι ένα διεγερτικό που βοηθά να κρατήσει το σώμα σας σε εγρήγορση και να βελτιώσει το μεταβολισμό. Αν διαλέξετε τη σκούρα σοκολάτα ως πηγή ενέργειας, τότε φροντίστε να αγοράζετε βιολογική μαύρη σοκολάτα, με υψηλά ποσοστά κακαό. Τα έχουμε ξαναπεί άλλωστε  τα οφέλη της μαύρης σοκολάτας.

Νερό καρύδας:
Το νερό καρύδας δεν είναι ένα στερεό τρόφιμο, ωστόσο, είναι μία από τις πιο φθηνές και πολύτιμες πηγές ενέργειας. Είναι συχνά γνωστό ως "φυσικό ενεργειακό ποτό". Είναι γεμάτο από ζωτικές βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, όπως κάλιο, και λαουρικό οξύ. Το κάλιο εφοδιάζει τον οργανισμό με τα θρεπτικά συστατικά και ηλεκτρολύτες που τροφοδοτούν το σώμα. Το λαουρικό οξύ είναι χρήσιμο για την επιτάχυνση της διαδικασίας μεταβολισμού ενός ατόμου και παρέχει μια ώθηση ενέργειας. Επιπλέον, το νερό καρύδας είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, λίπος, καθώς και σε περιεκτικότητα σε νάτριο.

Γιαούρτι:
Το γιαούρτι είναι ένα νόστιμο προϊόν, που είναι τώρα διαθέσιμο σε μια ποικιλία γεύσεων. Θα πρέπει να τρώτε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά αντί για κάτι που είναι υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, βιταμίνη Β-12 και πρωτεΐνες.Όλα αυτά είναι αρκετά καλά για τη γενική υγεία του σώματός σας. Είναι επίσης σε θέση να μετατρέψει τα θρεπτικά συστατικά απευθείας σε ενέργεια.

Πράσινα smoothies/shakes:
Πάρτε ενέργεια από τη δύναμη πράσινων φυλλωδών λαχανικών, από μπανάνες, γιαούρτι, μήλα και συνδυάστε με κάποια άλλα φρούτα που σας αρέσουν, και τώρα έχετε ένα φυσικό δυναμωτικό  μόνο σε ένα ποτήρι.



Πηγή








0 σχόλια:

Post a Comment

Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.
Αν δεν βλέπετε το σχόλιό σας μετά την καταχώρησή του, είναι επειδή περιμένει προέγκριση, μην το γράφετε δύο φορές.

       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...