Friday, March 22, 2013

Χρήσιμα για το νερό (video)

22 Μαρτίου παγκόσμια ήμερα για το νερό... 
Χρήσιμες πληροφορίες για το νερό.

Πιες στην υγειά σου!






Αρκεί η απώλεια του 1% - 2%  της ιδανικής περιεκτικότητας σε νερό στο σώμα για να προκληθεί αφυδάτωση.

  Θα πρέπει να θυμάστε να πίνετε ακόμα και όταν δεν είστε διψασμένοι.

(υπολογίστε 30 επί το βάρος σας πχ 30 x 80 κιλά = 2,4 λίτρα νερό καθημερινά) 


  Ένας μέσος άνθρωπος χάνει περίπου 2,5 κιλά νερού καθημερινά.

  Πιες περισσότερο νερό αν ασχολείσαι με κάποιο άθλημα ή ασκείσαι.

Τα ποτά που περιέχουν αλκοόλ και η καφεΐνη ουσιαστικά "κλέβουν" το νερό από τον οργανισμό σου.

Μόνο το νερό ενυδατώνει πραγματικά το σώμα και ανακουφίζει από τις ασθένειες της αφυδάτωσης.

   Δεν σου αρέσει το απλό νερό; Είναι το νερό βρύσης βαρετό? Δοκίμασε να προσθέσεις φύλλα  δυόσμου ή να προσθέσεις λίγο φυσικό χυμό λεμονιού ή λάιμ. 
    
    Πίνοντας παγωμένο νερό στην πραγματικότητα σε κάνει να χάσεις βάρος, και αυτό συμβαίνει διότι για να φέρει τη θερμοκρασία του νερού στους επιθυμητούς 37 βαθμούς το σώμα "καίει" λίπος.

      Η αίσθηση της δίψας εξασθενίζει με την ηλικία οπότε βεβαιωθείτε ότι οι ηλικιωμένοι πίνουν άφθονο νερό.

   Εκείνοι με υψηλή αρτηριακή πίεση ή άλλα φάρμακα θα πρέπει να συμβουλεύονται τον γιατρό τους για να καθορίσουν την ορθή κατανάλωση νερού τους.

   Το νερό καταστέλλει την όρεξη φυσιολογικά και βοηθά το σώμα να μεταβολίσει το αποθηκευμένο λίπος.

    Μην παρερμηνεύσεις τη δίψα σου ως πείνα. Πιες ένα "παγωμένο" ποτήρι νερό και περίμενε ένα λεπτό ή δύο. Θα διαπιστώσεις πως δε θα πεινάς τόσο πολύ όσο νόμιζες.

    Πίνοντας αρκετό νερό είναι η καλύτερη θεραπεία για την κατακράτηση υγρών. Δώσε στο σώμα σου την αφθονία του νερού και το αποθηκευμένο νερό θα κυκλοφορήσει.

    Εάν δεν πίνεις αρκετό νερό, η αντίδραση του σώματός σου είναι να κατακρατήσει το νερό που έχει. Αυτό με τη σειρά του εμποδίζει την λειτουργία των νεφρών και τα προϊόντα αποβλήτων (τοξίνες) συσσωρεύονται. Το συκώτι σας στη συνέχεια καλείται να ξεπλύνει τις ακαθαρσίες. Ως εκ τούτου, μία από τις κύριες λειτουργίες του συκωτιού σας -μεταβολισμό του λίπους σε χρησιμοποιήσιμη ενέργεια- ελαχιστοποιείται.

Οι παχύσαρκοι άνθρωποι χρειάζονται περισσότερο νερό από ότι οι αδύνατοι άνθρωποι. 

Αλλάξτε τον τρόπο ζωής σας ώστε να περιλαμβάνει πολύ νερό. Θα αποδειχθεί πως είναι η απλούστερη, λιγότερο ακριβή, πιο ισχυρή και μακροβιότερη λύση για την μακροπρόθεσμη μείωση του λίπους.

  Το νερό βοηθά στη διατήρηση του μυϊκού τόνου και αποτρέπει την χαλάρωση του δέρματος.

  Το νερό βοηθά το σώμα να απελευθερώσει τις τοξίνες.

  Το νερό βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού από τις επιπτώσεις του μακροχρόνιου καπνίσματος, βοηθώντας στην εξάλειψη της πίσσας και νικοτίνης από τους πνεύμονες.

    Βαριέσαι να ουρήσεις? Να θυμάστε κάθε φορά που το κάνετε, θα απελευθερώσει το σώμα σας από τα ανεπιθύμητα απόβλητα, το ανεπιθύμητο λίπος, και τις ανεπιθύμητες τοξίνες.

   Δεν αντέχεις το hangover από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ; Σταμάτησε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Ή απλά βεβαιώσου ότι έχεις πιει 4 φορές περισσότερο νερό σε σχέση με το αλκοόλ που θα καταναλώσεις.
  Σημείωση: Η κατανάλωση καφέ μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να σε κρατάει ξύπνιο ενώ είσαι ακόμα μεθυσμένος.

   Το νερό έχει μια βαθιά επίδραση στη λειτουργία του εγκεφάλου και τα επίπεδα ενέργειας. Ακόμα και μια μικρή αφυδάτωση μπορεί να παράγει μια μικρή αλλά κρίσιμη συρρίκνωση του εγκεφάλου, αλλοιώνοντας τον νευρομυϊκό συντονισμό, της συγκέντρωσης και της σκέψης.

   Μια ανεπάρκεια σε νερό μπορεί να μεταβάλει τη συγκέντρωση των ηλεκτρολυτών όπως το νάτριο, κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο και χλώριο που έχει μια αρνητική επίδραση στη λειτουργία του εγκεφάλου.

    Ποτά που περιέχουν καφεΐνη, δηλαδή καφέ, το τσάι και κάποια αναψυκτικά δρουν ως διουρητικά, αυξάνουν τη παραγωγή ούρων και προωθούν την απώλεια υγρών.

    Μια αρνητική επίδραση της καφεΐνης είναι πως μειώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και καθιστά δύσκολο για τους ασθενείς με διαβήτη να ελέγχουν στο αίμα τους τα επίπεδα γλυκόζης.

    Αν τα μάτια σου, τη μύτη και το λαιμό τα αισθάνεσαι ξηρά, πιες λίγο νερό προτού χρησιμοποιήσεις κολλύρια, ρινικά σπρέι, ή πιπιλίσεις μια καραμέλα. Το σώμα σου προσπαθεί να σου πει ότι χρειάζεσαι περισσότερο νερό.

    Οι υγιείς άνθρωποι να παραμένουν υγιείς με νερό, είναι φθηνό, σχεδόν δωρεάν και καλό για σένα

   Η αφυδάτωση μειώνει τον όγκο του αίματος, δημιουργώντας παχύτερο, πιο συγκεντρωμένο αίμα που στρεσάρει την καρδιά. Αυτό μειώνει επίσης την ικανότητα να μεταφέρει οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά στους μύες και άλλα ζώντα κύτταρα.

    Η αφυδάτωση μπορεί να συνδέεται με την ανικανότητα διότι δεν υπάρχουν αρκετά υγρά για να δημιουργήσουν σπερματικά υγρά.

    Η αφυδάτωση μπορεί επίσης να συνδέεται με την απώλεια μαλλιών διότι δεν υπάρχουν αρκετά υγρά για τη μεταφορά πρωτεϊνών στο τριχωτό της κεφαλής.

 Σχεδόν κάθε ασθένεια γνωστή στον άνθρωπο είναι πιθανόν να συνδέεται με την έλλειψη του νερού.
Πιες 2 ποτήρια νερό πριν το βραδινό ύπνο και 2 ποτήρια νερό το πρωί.

Σύμφωνα με το παγκόσμιο οργανισμό υγείας (WHO) η ημερήσια κατανάλωση νερού είναι:

για τους άνδρες: 2,9 λίτρα την ημέρα
για τις γυναίκες: 2,2 λίτρα την ημέρα


       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blog - Widget
loading...