Wednesday, April 27, 2011

Χρήσιμα Tips για αποτοξίνωση

λεμονι
Διαβάστε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για την αποτοξίνωση του οργανισμού μας...



Ποιες τροφές τοξινώνουν τον οργανισμό μας

Κρέας - αλλαντικά - ψάριΑν και αποτελούν βασική ομάδα της διατροφικής μας αλυσίδας, γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες και συχνά (αυτό ισχύει κυρίως για τα κρέατα) μέσα στην εβδομάδα, γιατί «γεμίζουν» τον οργανισμό με τοξίνες. Οι πρωτεΐνες, στις οποίες είναι πλούσιες οι παραπάνω τροφές, παράγουν κατά τη διάρκεια της πέψης τους τις αμίνες, ουσίες που αποβάλλονται ή αλλιώς «λιώνουν» δύσκολα στα νεφρά.


Προσοχή στα τηγανητάΤα λίπη που προέρχονται από τα ηλιέλαια, το φιστικέλαιο και το ελαιόλαδο, όταν αυξηθούν οι θερμοκρασίες μαγειρέματος ή χρησιμοποιηθούν πάνω από μία φορά, μετατρέπονται σε ελεύθερες ρίζες, ουσίες πολύ βλαβερές για τον οργανισμό μας, αφού τον τοξινώνουν και καταστρέφουν τα κύτταρα.

    Γαλακτοκομικά. Μη σας φαίνεται περίεργο, αλλά θυμηθείτε που κάποιες φορές έχετε ακούσει γνωστούς σας να λένε ότι το τυρί ή το γάλα τούς πειράζει και εσείς αναρωτιέστε πώς είναι δυνατόν. Κι όμως τόσο το τυρί όσο και το γάλα περιέχουν μια τοξίνη που πραγματικά βλάπτει την υγεία. Υπάρχει στο αγελαδινό γάλα και φτάνει εκεί από την τροφή που καταναλώνει το ζώο. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, αυτή η τοξίνη, που ονομάζεται αφλατοξίνη, δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,05 mcg ανά λίτρο.

    Συσκευασμένα. Όταν τα τρόφιμα δεν πληρούν τους κανόνες σωστής συντήρησης, γίνονται κατάλληλο έδαφος για τη δημιουργία μικροοργανισμών, που πάνε επίσης και «κολλάνε» στους ιστούς, επιβαρύνοντας την υγεία μας.






      ...και ποιες τον αποτοξινώνουν

      Επειδή η φύση έχει σοφά προνοήσει, παντού τριγύρω μας υπάρχουν αντίθετοι και εξισορροπιστικοί πόλοι. Απέναντι στις βλαβερές τροφές, λοιπόν, παρατάσσονται οι ωφέλιμες, εκείνες που έχουν την ιδιότητα αν τις καταναλώσουμε σε επαρκείς ποσότητες να συμβάλουν με απόλυτα φυσικό τρόπο στην αποτοξίνωσή μας.


      Φρούτα και λαχανικά. Χωρίς εξαίρεση, όλα μας βοηθούν. Διαλέγετε επομένως αυτά της αρεσκείας σας και τα καταναλώνετε ως εξής μέσα στη μέρα: τρεις μερίδες φρούτα και δύο λαχανικά. Αν θέλετε να εξειδικεύσουμε λίγο, τα κολοκυθάκια, το μαρούλι, το σπανάκι, τα φασολάκια, τα καρότα, τα μήλα και τα αχλάδια καλό είναι να μη λείπουν από το διατροφικό σας μενού, αφού είναι ιδιαιτέρως πλούσια σε νερό και ίνες και βοηθούν στη λειτουργία των νεφρών και του εντέρου.

      Ενώ τα άλευρα καλό είναι να αποφεύγονται σε μία αποτοξινωτική δίαιτα, τα προϊόντα ολικής άλεσης (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά) επιδρούν θετικά στην αποτοξίνωση του οργανισμού, καθώς περιέχουν πολλές ίνες.

      Μήλα: Περιέχουν βιταμίνη Ε. Βελτιώνουν την αντοχή των μυών και των νεύρων, και προστατεύουν το αναπνευστικό σύστημα απ' τις τοξίνες. Είναι καλή πηγή των βιταμινών Α και C, βιοτίνης, φολικού οξέως και κερκετίνης (quercetin), που είναι ένα αντιοξειδωτικό το οποίο μειώνει την χοληστερίνη και το λίπος.
      Παντζάρι: Θεωρείται ότι καθαρίζει το συκώτι, θρέφει το νευρικό σύστημα και το μυαλό με το μαγγάνιο, το μαγνήσιο και το φολικό οξύ που περιέχει.
      Μπρόκολο: Περιέχει μεγάλες ποσότητες φολικού οξέος, βιταμίνης Α και C, ασβεστίου και φωσφόρου, που βοηθάει στο χτίσιμο και στη διατήρηση δυνατών οστών.


      Λάχανο: Υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και ασβέστιο. Εξαιρετική πηγή χλωρίου και θείου, που απωθεί τα απόβλητα και καθαρίζει το αίμα.
      Καρότα: Περιέχουν βιταμίνη Α και C, θεωρείται ότι καθαρίζουν, τρέφουν και διεγείρουν το σώμα, κυρίως το συκώτι, τα νεφρά και το πεπτικό σύστημα.
      Σέλινο: Αναγνωρίζεται ως διουρητικό και καθαρτικό. Είναι η πιο πλούσια πηγή νατρίου, μιας και περιέχει πάνω από 120mg σε 100 γρ.
      Κεράσια: Περιέχουν σίδηρο, χαλκό, μαγγάνιο, βιταμίνη Α και C. Αποβάλλουν τις τοξίνες από τα νεφρά, το συκώτι και το πεπτικό σύστημα. Τα κεράσια περιέχουν μια ουσία, που ονομάζεται''ellagic acid'' η οποία προστατεύει από τον καρκίνο.
      Ρεβίθια: Καλή πηγή φυτικών ινών και ασβεστίου για υγειή οστά. Περιέχουν φώσφορο το οποίο βοηθάει τα νεφρά και νεύρα, και κάλιο το οποίο θρέφει τους μυς.
      Αγγούρι: Περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Ε, απαραίτητη για τους μυς της καρδιάς, και ιώδιο για υγιή νύχια, μαλλιά, δέρμα, δόντια, και την λειτουργία του θυροειδή. Εμποδίζει την κατακράτηση υγρών.
      Μάραθο: Είναι διουρητικό, και καταπραΰνει το στομάχι.
      Σκόρδο: Περιέχει θείο. Καθαρίζει το αναπνευστικό και το λεμφικό σύστημα.
      Πιπερόριζα: Καθαρίζει, ερεθίζει και ανανεώνει το πεπτικό σύστημα.
      Σταφύλι: Περιέχει ellagic acid το οποίο έχει αντικαρκινική επίδραση. Επίσης, περιέχει μαγγάνιο, που είναι γνωστό και ως ''το μέταλλο της μνήμης'', το οποίο θρέφει το νευρικό σύστημα, διατηρεί την παραγωγή των σεξουαλικών ορμονών και βοηθάει στον σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Είναι καλή πηγή πυριτίου, που βοηθάει την κυκλοφορία του αίματος, και είναι απαραίτητο για την υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των δοντιών.
      Λεμόνι: Εξαιρετική πηγή φωσφόρου. Χρειάζεται για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Είναι καλή πηγή νατρίου, το οποίο βοηθάει στη κύρια μείωση των τοξινών και στον καθαρισμό του λυμφατικού συστήματος. Επίσης, διεγείρει το συκώτι και την χοληδόχο κύστη. Λίγο φρέσκο στυμμένο λεμόνι σε ένα ποτήρι ζεστό νερό (αναλογία 25/75) είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε το πρωί για να δώσετε ενέργεια στο συκώτι σας!


      Tip: Τα βιολογικά προϊόντα έχουν σαφές πλεονέκτημα έναντι των συμβατικών, αφού η καλλιέργειά τους δεν επιβαρύνεται από λιπάσματα και χημικά.
      Αποφύγετε τις δίαιτες αποτοξίνωσης, καθώς οδηγούν σε απώλεια υγρών και όχι λίπους, με αποτέλεσμα το βάρος που χάνεται να επανέρχεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.


             
      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
      Powered by Blog - Widget
      loading...